You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים ג' - חגיגה צהובה בדרבי הירושלמי
יוצאים לחג עם שמחה גדולה. שחקני בית"ר ירושלים (צילום מטעם הקבוצה)

נערים ג' - חגיגה צהובה בדרבי הירושלמי

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את משחק הדרבי מול הפועל - ובכך קטעה רצף של 3 הפסדים. בעונה הבאה הציפיות מהקבוצה - להחזיר את שנתון נערים ב' לליגת העל

 

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

קבוצת נערים ג' של בית"ר ירושלים, שמודרכת ע"י המאמן הוותיק, סמי מלכה - שהיה שותף בכיר לזכיות באליפויות וגביעי מדינה עם הקבוצה הבוגרת בשנות ה-80, היא הקבוצה שמביאה בסופ"ש האחרון את הכבוד וההדר הרבים ביותר למועדון מהבירה, זאת לאחר שזכתה בניצחון עשירי העונה - ניצחון 1:2 במשחק הדרבי מול הפועל, שאירחה את המשחק במגרש עמק הארזים. האדומים, שלאחרונה ניצחו 0:1 משחק חוץ מול מכבי ת"א, קיוו לניצחון שמיני העונה, אך נתקלו ביריבה עירונית נחושה וממוקדת.

שער שכבש אושר שמואל בדקה ה-36 בבעיטה מ-20 מטרים, העניק לבית"ר ירושלים יתרון 0:1 בתום המחצית הראשונה. המחצית השניה נפתחה טוב יותר מהצד האדום, כשבדקה ה-50 תומר בזקושוילי תרגם בעיטת פנדל שנפסקה להפועל לכיבוש שער שוויון 1:1 - שהחזיק מעמד 6 דקות בלבד עד אשר יונתן בן חנן כבש שער, שסלל את דרכה של בית"ר לניצחון 1:2.

במחזור הקרוב לבית"ר ירושלים מצפה משחק ביתי מול קבוצת "צו פיוס" של מכבי עמק חפר, בעוד שהפועל ירושלים תצפין עד לכרמל שם תתארח אצל בית"ר חיפה.




מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

מכבי תל אביב התייחדה עם זכר השואה

חדש באתר

כמדי שנה במחלקת הנוער של מכבי ת"א ייחדו את אימוני ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה להתייחדות עם זכר הנספים. על אחה"צ מלא בע...